مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:552020-10-19سياسي

وقف یکی از توفیقات ارزشمند در اسلام است


وقف یکی از توفیقات ارزشمند در اسلام است که کم و یا زیاد بودن آن اهمیتی ندارد و آنچه مهم است، باید بر اساس نیاز جامعه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله سید محمد حسینی زنجانی در دیدار با مدیرکل اوقاف استان زنجان با اشاره به اهمیت وقف اظهار کرد: وقف یکی از توفیقات ارزشمند در اسلام است که کم و یا زیاد بودن آن اهمیتی ندارد و آنچه مهم است، باید بر اساس نیاز جامعه انجام شود.

مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به توفیقات کسب شده در زنجان در ارتباط با سنت حسنه وقف گفت: این امر جای تقدیر دارد، اما یک سری قوانین دست و پاگیر در ارتباط با وقف باید حل شود.

وی با تأکید بر توجه بیشتر به موضوع وقف افزود: قوانینی که معارض با حقوق موقوفه است باید حل شود.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه وقف میراث جاودانه انسان های بزرگی است که در این راه گام برداشته اند، افزود: وقف در راستای امور و کارهای مختلفی تدبیر و ترویج شده که یکی از این امور کمک به نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه است.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع یکی از تدابیر و مدیریت های حکومت اسلامی را مسئله وقف دانست و بیان کرد: مسئله وقف از زمان امیرالمومنین تا به امروز وجود داشته و به دلیل خیر و برکت، مورد استقبال مردم و خیران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف یکی از توفیقات ارزشمند در اسلام است

وقف یکی از توفیقات ارزشمند در اسلام است