مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:552020-10-19اقتصادي

70 صادرکننده بدحساب کارتن خواب هستند!/ نرخ ارز کنترل می شود


رییس کل بانک مرکزی می گوید اسامی 250 صادرکننده بدحساب که حتی یک دلار ارز به کشور بازنگردانده اند را به قوه قضاییه تحویل داده است.

- 70 صادرکننده بدحساب "کارتن خواب" هستند!/ نرخ ارز کنترل می شود رییس کل بانک مرکزی می گوید اسامی 250 صادرکننده بدحساب که حتی یک دلار ارز به کشور بازنگردانده اند را به قوه قضاییه تحویل داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر همتی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی، صادرات برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و از این رو بانک مرکزی به هیچ عنوان قصد فشار آوردن به صادرکنندگان تا جایی که آنها نتوانند کار خود را پیگیری کنند، ندارد اما با این وجود رفع تعهد ارزی نیز به عنوان یکی از اولویت های جدی کشور دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط تحریم ما مجبوریم که سختگیری ها را ادامه دهیم زیرا برای واردات کالاهای مورد نیاز کشور به ارز نیاز داریم ولی این به هیچ عنوان به معنی نادیده گرفتن نقش صادرکنندگان و اهمیت فعالیت آنها برای کشور نیست.

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به صادرکنندگان بدحسابی که ارز خود را بازنگردانده اند، بیان کرد: در کنار آن که ما تلاش می کنیم از صادرکنندگان خوشنام تقدیر کنیم، باید در نظر داشت که در این مدت 250 صادرکننده حتی یک دلار ارز را نیز به کشور بازنگردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 صادرکننده بدحساب کارتن خواب هستند!/ نرخ ارز کنترل می شود

70 صادرکننده بدحساب کارتن خواب هستند!/ نرخ ارز کنترل می شود