مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:502020-10-19ورزشي

جدال شیاطین سرخ و پاریسی ها در فرانسه؛ دیدار طارمی و پورتو با منچستر سیتی +برنامه


2020 با برگزاری هشت دیدار از روز سه شنبه 29 مهر آغاز می شود.

- لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 از روز سه شنبه 29 مهر با برگزاری هشت بازی آغاز می شود تا مهمترین رقابت باشگاهی در سطح جهان بعد از دو ماه دوباره برگزار شود.

رقابت ها با بازی گروه های پنجم تا هشتم آغاز می شود که در مهم ترین دیدار روز اول پاری سن ژرمن نایب قهرمان فصل گذشته به مصاف منچستریونایتد می رود.

شاگردان اوله در یونایتد در فصل جدید لیگ جزیره هم نتوانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و همین می تواند کار آن ها را برابر شاگردان توماس توخل سخت کند.

البته کامبک یونایتد برابر پاری سن ژرمن در فرانسه هنوز هم در خاطر علاقمندان قرار دارد و این می تواند یک روحیه و انگیزه برای تیم انگلیسی باشد.

شاگردان فرانک لمپارد در چلسی نیز در لندن میزبان سویا هستند؛ سویا قهرمان لیگ اروپا در دوره قبل است که در سوپرجام اروپا برابر بایرن مونیخ بازی خوبی به نمایش گذاشت و نشان داد تیم خوبی برای رقابت های فصل جدید مهیا کرده است.

چلسی هم با خریدهای گرانقیمت در خط حمله بسیار پرقدرت شده اما ضعف خط دفاع و البته دروازه بان آن ها در بازی های گذشته این تیم را آزار داده است.

بارسلونای کومان نیز در اولین بازی خود با این مربی در لیگ قهرمانان باید در نوکمپ به مصاف فنرباغچه بروند؛ یوونتوس هم در غیاب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال شیاطین سرخ و پاریسی ها در فرانسه؛ دیدار طارمی و پورتو با منچستر سیتی +برنامه

جدال شیاطین سرخ و پاریسی ها در فرانسه؛ دیدار طارمی و پورتو با منچستر سیتی +برنامه