مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:102020-10-19ورزشي

استارت تمرینات شاهین در 48 ساعت آینده


مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: تمرینات این تیم برای فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول کشور در دو روز آینده آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید مسیگر شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی جلسه ای که بعدازظهر امروز با حضور دکتر صالحیان شهردار بوشهر و جمعی دیگر از مسؤولان شهرداری برگزار شد، مقرر شد تمرینات تیم بزرگسالان شاهین شهرداری بوشهر طی 48 ساعت آینده آغاز شود و در همین راستا با چند گزینه سرمربیگری نیز در حال مذاکره هستیم.

   مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با تقدیراز جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی و نیز گراوند استاندار بوشهر گفت: این افراد با پیگیری های مستمر خود نقش اصلی در کسب مجوز تیمداری شهرداری در فصل جدید را ایفا کردند.

وی اشاره کرد: نگاه ویژه آقای صالحیان به مقوله ورزش و تیم بزرگسالان و همچنین فعالیت تیمهای پایه بسیار تحسین برانگیز است و با مساعدت ایشان و مجموعه شهرداری ورودی تیمهای پایه جهت حضور در رقابتهای کشوری پرداخت و ثبت نام بازیکنان در سامانه نیز با همکاری همیشگی و صمیمانه هیات فوتبال استان و سازمان لیگ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت تمرینات شاهین در 48 ساعت آینده

استارت تمرینات شاهین در 48 ساعت آینده