مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-19اجتماعي

اختصاص 700 میلیارد ریال جهت مدیریت آب های سطحی در اهواز


شهردار اهواز از اختصاص 700 میلیارد ریال جهت لایروبی و احداث کانال های دفع آب های سطحی در نقاط بحرانی این کلانشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز در مطلبی در صفحه شخصی خود، اظهار کرد: کار شبکه دفع آب های سطحی با جدیت و فوریت در مناطق فوق بحرانی شهر اهواز در حال اجرا است.

وی ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به ویژه حجت الاسلام موسی پور، ایزدی، کعب عمیر، معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری شهرداری اهواز، اضافه کرد: با تکمیل این پروژه ها و البته پروژه های شرکت آب و فاضلاب انتظار می رود در زمان بارش در نقاط فوق بحرانی شهر اهواز (تاکید می شود در نقاط فوق بحرانی) میزان مانده آب به حداقل رسیده و دیگر شاهد آب گرفتگی های طولانی مدت و سنگین در نقاط بحرانی نباشیم.

وی افزود: البته ذکر این نکته ضروری است که اولا انجام این حجم از پروژه های مربوط به آب های سطحی در شهر اهواز بی سابقه است و ثانیا برای اولین بار ستاد مشترکی بین شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب تشکیل می شود؛ اعتبار انجام این پروژه ها و البته لایروبی های گسترده ای که در حال انجام است از جانب شهرداری اهواز بیش از 700 میلیارد ریال برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 700 میلیارد ریال جهت مدیریت آب های سطحی در اهواز

اختصاص 700 میلیارد ریال جهت مدیریت آب های سطحی در اهواز