مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 16:052020-10-19ورزشي

تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز زمین فوتبال آستارا


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا با اشاره به برگزاری بازی های لیگ دسته یک فوتبال در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان گفت: برای تجهیز زمین فوق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، وحید خاصی پور عصر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار کرد: بازسازی و مرمت زمین های ورزشی روستاهای عنبران، بیجاربین و شهرک هجرت با مشارکت بخش خصوصی و دهیاری ها در حال انجام است.

  رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا با بیان اینکه برای تجهیز زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان، 500 میلیون تومان اعتبار ملی تخصیص پیدا کرده است، گفت: برای فنس کشی دور چمن، روشنایی و نصب اسکورل برد حدود پنج میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

وی از ایجاد زمین چمن مینی فوتبال در روستای مرزی عنبران از توابع بخش مرکزی شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: برای تجهیز این زمین، 300 میلیون تومان اعتبار ملی با پی گیری نماینده مردم در مجلس و فرماندار این شهرستان تخصیص پیدا کرده است.

خاصی پور با اشاره به اینکه مشکل روشنایی زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا از محل اعتبارات نفت و گاز وزارت نفت در حال پیگیری است، افزود: در صورت برطرف شدن مشکلات فوق، بازی های تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز زمین فوتبال آستارا

تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز زمین فوتبال آستارا