مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 15:402020-10-19ورزشي

درخواست مجمع نمایندگان تهران از وزارت ورزش برای کمک به استقلال و پرسپولیس


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به رویکرد حمایتی این مجمع برای پیگیری مسائل و مشکلات سرخابی ها از وزیر ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه خواست به این دو باشگاه برای برون رفت از بحران کنونی کمک کنند.

- در نشست با هیئت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس مطرح شد؛ درخواست مجمع نمایندگان تهران از وزارت ورزش برای کمک به استقلال و پرسپولیس سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به رویکرد حمایتی این مجمع برای پیگیری مسائل و مشکلات سرخابی ها از وزیر ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه خواست به این دو باشگاه برای برون رفت از بحران کنونی کمک کنند.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه) مجمع نمایندگان تهران با اعضای هیئت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که دوباشگاه استقلال و پرسپولیس با آن مواجه هستند، مجمع نمایندگان تهران به این موضوع ورود کرده از سرپرست این دو باشگاه پر طرفدار برای ارائه توضیح در خصوص مسائل و مشکلات خودشان دعوت کرد.

وی افزود: در این نشست سرپرست های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کردند که عمدتا مربوطبه مسائل مالی بود که آنها را با مشکلات فراوانی رو برو کرده و در صورت پرداخت نشدن بدهی های مربیان و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مجمع نمایندگان تهران از وزارت ورزش برای کمک به استقلال و پرسپولیس

درخواست مجمع نمایندگان تهران از وزارت ورزش برای کمک به استقلال و پرسپولیس