مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 15:352020-10-19ورزشي

سوت آوای ورزش در 30 مجتمع بزرگ مسکونی فارس به صدا درآمد


طرح آوای ورزش در همسایگی پس از انجام مرحله آزمایشی این بار به طور رسمی به مناسبت هفته تربیت بدنی در راستای ایجاد نشاط مردم و جلوگیری از کم تحرکی همزمان با سراسر کشور در 30 مجتمع مسکونی فارس آغاز شد.

- ایسنا/فارس طرح آوای ورزش در همسایگی پس از انجام مرحله آزمایشی این بار به طور رسمی به مناسبت هفته تربیت بدنی در راستای ایجاد نشاط مردم و جلوگیری از کم تحرکی همزمان با سراسر کشور در 30 مجتمع مسکونی فارس آغاز شد.

عباس حاجی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان فارس دوشنبه 28 مهر در حاشیه آغاز این طرح در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و قدرانی از شهروندان شیرازی به جهت شرکت در برنامه های ورزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی اظهار کرد: شیوع کرونا باعث شد که مردم در منازل خود مانده و سبب پایین آمدن نشاط اجتماعی شده و شاهد افزایش چاقی و کم تحرکی باشیم.

وی بیان کرد: به همین دلیل رویکرد وزارت ورزش و جوانان براین شد اجرای برنامه ها را به سمتی ببریم که بتوانیم، ورزش را قابل دسترس تر کنیم که در این راستا طرح های مختلفی پیش بینی و طرح آوای ورزش در همسایگی به عنوان یکی از طرح های موفق توسط فدراسیون ورزش های همگانی اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت آوای ورزش در 30 مجتمع بزرگ مسکونی فارس به صدا درآمد

سوت آوای ورزش در 30 مجتمع بزرگ مسکونی فارس به صدا درآمد