مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 15:152020-10-19پزشكي

رواج پدیده «برندینگ» در حوزه تقاضای عمومی دارو


«منابع آگاه در وزارت بهداشت در گفت وگو با روزنامه «اعتماد» ضمن تردید در کمبود عددی دارو در بازار مصرف - در سطح داروخانه ها - از رواج پدیده «برندینگ» در حوزه تقاضای عمومی دارو و تاثیر قابل توجه این پدیده در القای روانی کمبود برخی داروهای نسخه ای و حتی داروهای .

- منابع آگاه در وزارت بهداشت در گفت وگو با روزنامه اعتماد ضمن تردید در کمبود عددی دارو در بازار مصرف - در سطح داروخانه ها - از رواج پدیده برندینگ در حوزه تقاضای عمومی دارو و تاثیر قابل توجه این پدیده در القای روانی کمبود برخی داروهای نسخه ای و حتی داروهای بی نیاز از نسخه OTC خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منابع آگاه به اعتماد گفتند که سابقه رواج برندینگ در بازار دارویی ایران را باید در داروهای یارانه ای و بیماری های خاص و صعب العلاج جست وجو کرد که ظرف سال های گذشته هم، برخی مدیران حوزه درمان، با ملتهب کردن فضای عمومی جامعه درباره کمبود یک برند خاص از داروی برخی بیماران صعب العلاج، چند بار در این زمینه جوسازی کرده بودند.

نگرانی این منابع آگاه این است که این پدیده ناتوان کننده، حالا به بازار مصرف و تقاضای عمومی دارو و به پیشخوان داروخانه ها رسیده؛ در حالی که در واقعیت حجم عددی داروی موجود در انبار کارخانه های تولیدکننده دارو و مواد اولیه، در تناقض با موج ویران کننده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواج پدیده «برندینگ» در حوزه تقاضای عمومی دارو

رواج پدیده «برندینگ» در حوزه تقاضای عمومی دارو