مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-19دانش

معاونان فرهنگی با کمک فعالان دانشجویی مشکلات را شناسایی کنند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: معاونان باید در ارتباط گیری با فعالان دانشجویی، خلاهای موجود را شناسایی و از پشت میزنشینی اجتناب کنند.

- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: معاونان باید در ارتباط گیری با فعالان دانشجویی، خلاهای موجود را شناسایی و از پشت میزنشینی اجتناب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرزاد جهان در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی که در تالار حافظ این دانشگاه برگزار شد، گفت: وظایف اصلی معاونت فرهنگی در سه محور سیاست گذاری، نظارت و ارزیابی و حمایت ترسیم شده است.

کاری که اساتید، دانشجویان و تشکل های دانشجویی می توانند انجام دهند، معاونان فرهنگی نباید انجام دهند و از نظر ما حرام قانونی است.

وی افزود: سند دانشگاه اسلامی منبع اصلی تغذیه مدیریت فرهنگی است اما نیاز به تخصیص دارد چرا که منابع ما محدود است؛ به جای این که منابع محدود را صرف اهداف کلی کنیم، باید صرف اولویت ها شود.

مولفه های کلیدی و اقطاب اثرگذار در همین راستا مطرح شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل ها در راستای همین نقش سیاست گذاری و تسهیل و تقویت فعالیت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونان فرهنگی با کمک فعالان دانشجویی مشکلات را شناسایی کنند

معاونان فرهنگی با کمک فعالان دانشجویی مشکلات را شناسایی کنند