مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-19دانش

شهردار هشتگرد از وجود پرجمعیت ترین مرکز توان بخشی روانی در شهر خود بی خبر است!


مجید سانی خانی، مسئول شورای جهادی بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پیگیری جهادگران دانشجوی این استان در خصوص وضعیت مرکز توان بخشی روان هشتگرد، - شهردار هشتگرد از وجود پرجمعیت ترین مرکز توان بخشی روانی در شهر خود بی خبر است! مسئول شورای جهادی بسیج دانشجویی البرز گفت: شهردار هشتگرد با وجود سابقه چندین ساله مسئولیت در این شهرداری، درباره وجود مرکز توان بخشی روانی در این شهرستان بی اطلاع است! مجید سانی خانی، مسئول شورای جهادی بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پیگیری جهادگران دانشجوی این استان در خصوص وضعیت مرکز توان بخشی روان هشتگرد، اظهار کرد: این مرکز از نظر جمعیتی، بیشترین بیمار را در کشور دارد.

سانی خانی افزود: در بازدیدی که همراه با جهادگران دانشجو از این مرکز داشتیم، وضعیت مرکز را اسفبار دیدیم؛ ساختمان نامناسب با محوطه کاملا خاکی که حتی یک نیمکت برای نشستن بیماران، یا درخت و فضای سبز در این مرکز وجود نداشت.

مسئول شورای جهادی بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه بسیاری از مشکلات این مرکز بدون نیاز به پول و برخی امکانات شهری قابل حل است، گفت: از مشاهداتمان مستندی کوتاه تهیه کردیم تا برای مسئولان شهری، به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار هشتگرد از وجود پرجمعیت ترین مرکز توان بخشی روانی در شهر خود بی خبر است!

شهردار هشتگرد از وجود پرجمعیت ترین مرکز توان بخشی روانی در شهر خود بی خبر است!