مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-19دانش

فعالیت دانشکده‎ های دندانپزشکی تخلف محسوب نمی شود


بهزاد هوشمند، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دانشگاه ها در امر حضور دانشجویان به صورت مستقل عمل می کنند، - دبیر شورای آموزش دندانپزشی گفت: مراکز آموزشی و درمانی تعطیل نیستند، از آنجایی که دانشکده های دندانپزشکی نیز جز, مراکز آموزشی و درمانی محسوب می شوندT تعطیل نخواهند بود.

بهزاد هوشمند، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دانشگاه ها در امر حضور دانشجویان به صورت مستقل عمل می کنند، البته ما از سوی دبیرخانه به دانشکده ها اعلام کرده ایم که اگر در شرایط قرمز هستند از ستاد کرونا پیروی کنند؛ اما اگر بخواهد با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدود به فعالیت بپردازد، دانشگاه مسئول خواهد بود.

وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز رزیدنت ها به ارائه خدمات درمانی می پردازند زیرا مردم باید از خدمات بهره مند شوند.

اما اینکه دانشگاه الزام به حضور دانشجوها در دانشگاه کند، خودش باید پاسخگو باشد.

هوشمند با اشاره به اینکه اگر به صورت رسمی ستاد کرونا اعلام کرده باشد که دانشکده های دندانپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی باید تعطیل شوند و دانشگاه‎ ها به آن عمل نکرده باشند، تخلف صورت گرفته است؛ اظهار کرد: اگر ستاد کرونا ابلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دانشکده‎ های دندانپزشکی تخلف محسوب نمی شود

فعالیت دانشکده‎ های دندانپزشکی تخلف محسوب نمی شود