مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-19دانش

زمان بندی اعطای وام های دانشجویی به دانشگاه ها ابلاغ شد


تقویم زمان بندی اعطای وام های دانشجویی در نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، تقویم زمان بندی اعطای وام های دانشجویی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شد.

بنابر اعلام قبلی صندوق رفاه دانشجویی، ثبت نام های وام های دانشجویی از 16 مهر ماه 99 برای نیم سال تحصیلی جاری قابل انجام شده است اما تا چند روز پیش هنوز بخشنامه جدید دریافت تسهیلات توسط صندوق رفاه دانشجویان ابلاغ نشده بود.

از این رو برخی از دانشگاه ها با اعلام اینکه هنوز بخشنامه جدید دریافت تسهیلات توسط صندوق رفاه دانشجویان ابلاغ نشده از دانشجویان خود خواسته بودند که با توجه به اینکه هنوز سامانه برای تأیید درخواست وام ها برابر آیین نامه جدید به روز رسانی نشده است، از ثبت درخواست در پرتال دانشجویی خودداری کنند.

*زمان بندی اعطای وام های دانشجویی به دانشگاه ها ابلاغ شد امروز صندوق رفاه دانشجویان، طی بخشنامه ای تقویم زمان بندی اعطای وام های دانشجویی در نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 را به همراه جدول انواع وام های دانشجویی و مبالغ آن که براساس آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی پانزدهم شهریورماه سال 1399 به تصویب هیأت امنای صندوق رسیده است را به دانشگاه ها و مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بندی اعطای وام های دانشجویی به دانشگاه ها ابلاغ شد

زمان بندی اعطای وام های دانشجویی به دانشگاه ها ابلاغ شد