موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-19فناوري

تهدیدات مومو را جدی نگیرید


این روز ها چالش جدیدی به نام مومو که یک بازی آنلاین و تهدید کننده کودکان و نوجوانان است فضای مجازی را در نوردیده و افکار والدین را بیش از پیش نگران کرده است.

- ایسنا/کردستان این روز ها چالش جدیدی به نام "مومو" که یک بازی آنلاین و تهدید کننده کودکان و نوجوانان است فضای مجازی را در نوردیده و افکار والدین را بیش از پیش نگران کرده است.

ماجرا از یک تماس واتساپی با تصویر پروفایل یک عروسک زشت شروع می شود و کار بران را به بازی دعوت می کند و سپس تصاویر ترسناک و پیام های خشونت آمیزی برای کاربر فرستاده شده و در نهایت به خودکشی کودک منجر می شود.

اخیرا ویدئوها و تصاویر تایید نشده ای در فضای مجازی پخش شده که یک کودک به دلیل شرکت در این چالش خودکشی کرده است و همین مسئله باعث شده استرس والدین در این زمینه، بیش از گذشته شود.

نگران بودن درباره نحوه استفاده کودکان از اینترنت باید یک نگرانی همیشگی برای والدین باشد زیرا فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی در هر حالی می تواند خطرات بالقوه ای را برای فرزندان ما به دنبال داشته باشد.

به نظر می رسد که باید نحوه برخورد با این چالش ها از سوی والدین بیشتر به نگرانی و دغدغه تبدیل شود.

سرهنگ مهدی دانش پور، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهای اخیر دوباره شاهد مطرح شدن چالش مومو در سطح فضای مجازی بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات مومو را جدی نگیرید

تهدیدات مومو را جدی نگیرید