مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-19دانش

دفاع از 249 پایان نامه به صورت مجازی در دانشگاه چمران اهواز


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: در شش ماه نخست امسال از 249 پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری به شکل مجازی، - ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: در شش ماه نخست امسال از 249 پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری به شکل مجازی، دفاع شده است.

علیرضا جلیلی فر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها از ابتدای امسال بنا به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزاری کلاس های درس و همچنین دفاع از پایان نامه ها به صورت مجازی برگزار شده است.

وی افزود: در این مدت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از 160 پایان نامه کارشناسی ارشد، 60 رساله دکتری، 14 رساله دکتری تخصصی و 15 رساله دکتری حرفه ای، به صورت مجازی دفاع کرده اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، بیان کرد: برابر برنامه ریزی های دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به ویژه آن دسته از دانشجویانی که برای تدوین پایان نامه های ارشد یا دکتری خود نیاز به فعالیت های تحقیقاتی داشتند و ضرورت داشت که در دانشگاه حضور داشته باشند، با رعایت شیوه نامه های ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا به صورت متناوب از فضاها و خوابگاه های دانشگاه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از 249 پایان نامه به صورت مجازی در دانشگاه چمران اهواز

دفاع از 249 پایان نامه به صورت مجازی در دانشگاه چمران اهواز