مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 21:002020-10-01پزشكي

شناسایی 53 مورد جدید مبتلا به کرونا طی 24 گذشته در قزوین


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا روز پنجشنبه دهم مهر 53 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند با این حساب تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 317 نفر رسید.

- ایسنا/قزوین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا روز پنجشنبه دهم مهر 53 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند با این حساب تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 317 نفر رسید.

جلال رحمانی در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان قزوینی به کرونا ویروس اظهار کرد: از روز چهارشنبه نهم مهر تا پنجشنبه دهم مهر 53 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 317 نفر رسیده است که از این تعداد 91 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

این مسئول پنجشنبه شب دهم مهر در بخش خبری سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته (از روز چهارشنبه نهم مهر تا پنجشنبه دهم مهر) سه نفر از هموطنان ما به علت علائم قطعی کرونا جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 53 مورد جدید مبتلا به کرونا طی 24 گذشته در قزوین

شناسایی 53 مورد جدید مبتلا به کرونا طی 24 گذشته در قزوین