مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 20:502020-10-01پزشكي

پیاده روی اربعین در قم برگزار نمی شود/ عدم میزبانی قم از زائران اربعین


به دلیل خیز موج سوم ویروس کرونا در قم محدودیت هایی ایجاد کرده ایم که در همین راستا پیاده روی اربعین در قم برگزار نمی شود و میزبان زائران در این ایام نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در گفت و گوی ویژه خبری که پنج شنبه شب از شبکه دوم سیما پخش شد، اظهار کرد: در استان قم بعد از عبور از موج اول در بیمارستان های قم گفت:735 بیمار در بیمارستان ها بستری بوده و از این تعداد 133 بیمار  بدحال داریم.

همچنین در شبانه روز گذشته متاسفانه 13 نفر از همشهریان فوت کردند و در حال حاضر در شرایط قرمز و پرخطر هستیم.

وی افزود: از نظر تجهیزات درمانی از بدو شیوع این ویروس در استان قم تمهیدات بسیار مطلوبی داشتیم و حمایت های وزارت بهداشت از کادر درمان در قم بسیار خوب بود.

وی افزود: یکی از عواملی که موجب شد که در قم بتوانیم از موج اول عبور کنیم فعال شدن گروه خیرین و گروه های جهادی بود که کمک بسیار موثری بود و هیچ کمبود خاصی برایمان وجود نداشت و در حال حاضر هم  کمبود خاصی نداریم و باید عنوان کنیم که پشتیبانی خوبی از مدافعان سلامت صورت می گیرد.

استاندار قم ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط خاصی از نظر مواجهه با این بیماری قرار داریم؛ محدودیت هایی در استان قم به مدت یک هفته آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین در قم برگزار نمی شود/ عدم میزبانی قم از زائران اربعین

پیاده روی اربعین در قم برگزار نمی شود/ عدم میزبانی قم از زائران اربعین