مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 20:402020-10-01بين الملل

چین: همواره مخالف دخالت خارجی در سوریه بوده ایم


سفیر چین در دمشق بر اهمیت تقویت روابط دوستانه و همکاری همه جانبه کشورش با سوریه تاکید کرد و گفت که پکن از ایجاد راه حل سیاسی برای بحران سوریه توسط خودسوری ها حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفیر جمهوری چین در دمشق در گفت وگو با خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) بر اهمیت تقویت روابط دوستانه و همکاری با سوریه  در همه سطوح سیاسی، اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

فنگ بیاو   با تاکید بر قصد پکن برای تداوم ارائه کمک های خود به سوریه و همکاری عملی بیشتر در چارچوب طرح یک کمربند و یک جاده گفت که چین در ایجاد راه حلی برای بحران در سوریه هم نقش سازنده و مثبتی خواهد داشت.

سفیر چین که به مناسبت هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس کشورش سخنرانی می کرد، به روابط استوار سوریه و چین و حمایت متقابل دو کشور از یکدیگر در مسائل مورد علاقه دو طرف اشاره کرد و گفت: چین موضع عادلانه ای نسبت به بحران سوریه اتخاذ و بر ضرورت احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد و همواره مخالف دخالت خارجی در این کشور بوده و معتقد است که حل و فصل بحران سوریه باید از طریق یک فرآیند سیاسی فراگیر توسط سوری ها و به رهبری خود سوری ها انجام شود.

بیاو تاکید کرد کرد همکاری بین سوریه و چین  در مقابله مشترک این دو کشور با بیماری همه گیر کرونا ، عمق همکاری میان دو کشور را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: همواره مخالف دخالت خارجی در سوریه بوده ایم

چین: همواره مخالف دخالت خارجی در سوریه بوده ایم