مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 19:502020-10-01اقتصادي

با عبور از کرونا، توسعه روابط ایران و چین سرعت بیشتری خواهد گرفت


«اکنون که با شکست کرونا در ‎چین فعالیت های اقتصادی در این کشور از سر گرفته شده توسعه روابط دو کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت و سال آینده پنجاهمین سالگرد تاسیس روابط دیپلماتیک دو کشور را با شکوه بیشتر برگزار خواهیم کرد.

- سفیر ایران در چین اعلام کرد: اکنون که با شکست کرونا در ‎چین فعالیت های اقتصادی در این کشور از سر گرفته شده توسعه روابط دو کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت و سال آینده پنجاهمین سالگرد تاسیس روابط دیپلماتیک دو کشور را با شکوه بیشتر برگزار خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سفیر ایران در چین ضمن تبریک روز ملی این کشور گفت: اکنون که با شکست کرونا در ‎چین فعالیت های اقتصادی در این کشور از سر گرفته شده توسعه روابط دو کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت محمد کشاورززاده سفیر ایران در جمهوری خلق چین با انتشار پیامی در حساب توییتری خود نوشت: عید پاییزه و روز ملی چین را به مردم و دولت چین تبریک می گویم.

اکنون که با شکست کرونا در ‎چین فعالیت های اقتصادی در این کشور از سر گرفته شده توسعه روابط دو کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت و سال آینده پنجاهمین سالگرد تاسیس روابط دیپلماتیک دو کشور را با شکوه بیشتر برگزار خواهیم کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عبور از کرونا، توسعه روابط ایران و چین سرعت بیشتری خواهد گرفت

با عبور از کرونا، توسعه روابط ایران و چین سرعت بیشتری خواهد گرفت