مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:552020-10-01سياسي

نبود چارت سازمانی؛ چالش بنیاد مهدویت


معاون بنیاد مهدویت لرستان با اشاره به فعالیت های بنیاد مهدویت در لرستان، گفت: نبود چارت سازمانی مهم ترین چالش بنیاد مهدویت است.

- ایسنا/لرستان معاون بنیاد مهدویت لرستان با اشاره به فعالیت های بنیاد مهدویت در لرستان، گفت: نبود چارت سازمانی مهم ترین چالش بنیاد مهدویت است.

اسماعیل حسنی مقدم در اجلاس مهدویت منطقه 5 کشور که امروز دهم مهرماه در سالن اجتماعات جهادکشاورزی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: فرهنگ مهدویت فرهنگ نجات دهنده بشریت از ظلم و ستم است این در حالی است ما باید خودمان را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم.

وی با ذکر این مطلب که چارت تشکیلاتی، بهره وری نیروی انسانی را بیشتر می کند، خاطرنشان کرد: در چارت طراحی شده بدون نیروی انسانی کارهای فرهنگی پیش نمی رود.

حسنی مقدم با تاکید بر این که بعد از تشکیل چارت بنیاد مهدویت باید ردیف بودجه ای مشخص شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای ترویج فرهنگ مهدویت با حضور کارشناس مرکز تخصصی مهدویت، مسابقات پیامک با موضوع مهدویت، مسابقه کتابخوانی مهدوی از دیگر مواردی است که می تواند به ترویج فرهنگ مهدوی کمک کند.

معاون بنیاد مهدویت لرستان بر لزوم همکاری و مشارکت کلیه دستگاه ها در فعالیت های مهدوی تاکید کرد و گفت: شبکه شاد آموزش و پرورش، همکاری با برنامه های فرهنگی ستاد اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود چارت سازمانی؛ چالش بنیاد مهدویت

نبود چارت سازمانی؛ چالش بنیاد مهدویت