مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:502020-10-01اقتصادي

افزایش 30 درصدی فروش گوگرد در پالایشگاه ایلام


رییس امور پیمانهای شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش 30 درصدی فروش گوگرد در سال جاری خبر داد و گفت:درآمد فروش گوگرد در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

- رضا شیرخانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: گوگرد تولیدی این مجتمع با مصرف در صنایع داخلی، ضمن ایجاد ارزش افزوده از طریق تولید محصولات جانبی گوگردی، سبب اشتغال پایدار می شود.

وی گفت:مهمترین مصرف کننده های گوگرد این پالایشگاه، صنایع پتروشیمی، اسید سازها، مراکز تحقیقاتی و تولیدکنندگان کودهای کشاورزی هستند.

وی تصریح کرد: تولید گوگرد در شش ماهه اول امسال از لحاظ ارزش حدود 30 درصد و از لحاظ وزنی قریب 100 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است که این مهم با تلاش همکاران در بخش های مختلف این پالایشگاه محقق شده است.

رییس امور پیمانهای شرکت پالایش گاز ایلام خاطرنشان کرد: درحال حاضر این محصول عمدتا به صورت نقد به فروش می رود و برنامه فروش اقساطی مدت دار نیز با استفاده از ظرفیت قانون رفع موانع تولید به منظور حمایت از بخش خصوصی در دست بررسی و اقدام است.

شیرخانی با اشاره به اینکه عمده خریدار ها با صرف هزینه، به حمل و مذاب کردن گوگرد در محل کارخانه خود اقدام می نمایند، گفت: تولید محصولات وابسته به گوگرد در استان ایلام به جهت کاهش هزینه حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی فروش گوگرد در پالایشگاه ایلام

افزایش 30 درصدی فروش گوگرد در پالایشگاه ایلام