مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 17:402020-10-01پزشكي

بازگشت محدودیت های کرونایی در کردستان/نماز جمعه سه شهرستان تعطیل شد


با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و تعداد فوتی های ناشی از این بیماری، محدودیت هایی کرونایی به استان بازگشت و فردا نماز جمعه در سه شهرستان استان برگزار نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، چندمدت پیش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان هشدار داده بودند که اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، وضعیت قرمز ویروس و برگزاری دوباره نمازهای جمعه در کل استان باشیم.

عسگری گفت: هرگونه تجمعی حتی کوچک موجب گسترش این ویروس و وخیم تر شدن وضعیت خواهد شد و تعطیلی نمازهای جمعه در این سه شهرستان ها به همین دلیل است.

وی بر رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از سوی نمازگزاران در هنگام حضور در نماز جمعه سایر شهرهای استان تاکید کرد و افزود: تمام نقاط مساجد جامع کاملا ضدعفونی شده است.

   مسئول دبیرخانه ائمه جمعه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: افرادی که سابقه بیماری های تنفسی، وقلبی دارند یا کسانیکه دارای هرگونه علائم آنفولانزا ، سرماخوردگی ، تب و غیــره هستند در نماز جمعه شرکت نکنند.

عسگری اضافه کرد: داشتن ماسک، دستکش، سجاده و تسبیح شخصی از سوی افراد نمازگزار ضروری است.

وی با تاکید بر رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از هرگونه دست دادن و روبوسی کردن، گفت: مردم از آوردن کودکان به مسجد جامع خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت های کرونایی در کردستان/نماز جمعه سه شهرستان تعطیل شد

بازگشت محدودیت های کرونایی در کردستان/نماز جمعه سه شهرستان تعطیل شد