مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 16:552020-10-01ورزشي

اشجاری: هدف شهرداری آستارا در لیگ دسته یک کشوری حفظ سهمیه است


سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به اینکه لیگ دسته یک با لیگ دسته دو و دسته سه کشوری قابل قیاس نیست، گفت: هدف ما باید روی حفظ سهمیه تیم در لیگ دسته یک کشوری معطوف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حسن اشجاری در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری های این شهرستان در محل سالن اجتماعات شهرداری اظهار کرد: دور کردن حاشیه، هم دل بودن بازیکنان و تلاش برای یک هدف مشترک از عوامل موفقیت تیم فوتبال شهردار در صعود به لیگ دسته یک کشوری بود.

وی فوتبال این تیم را در طول لیگ دسته دو کشوری تهاجمی دانست و گفت: تیم فوتبال شهرداری در تمام بازی های خود با هدف برد در زمین حاضر می شد و اکثر گل های خورده این تیم به نیم فصل اول لیگ تعلق دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری با وجود نواقص فنی در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت به لیگ دسته یک کشوری صعود کرده و با این اوصاف، تلاش برای حضور در لیگ برتر، یک رویاپردازی است، افزود: هدف ما باید روی حفظ سهمیه تیم در لیگ دسته یک کشوری معطوف شود.

اشجاری با اشاره به اینکه لیگ دسته یک با لیگ دسته دو و دسته سه کشوری قابل قیاس نیست، تصریح کرد: زمین چمن باشگاه وحدت با مشکل رخت کن، ورود و خروج بازیکنان، جایگاه تماشاگران، فنس دور زمین و نورپردازی مواجه است که در صورت برطرف نشدن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشجاری: هدف شهرداری آستارا در لیگ دسته یک کشوری حفظ سهمیه است

اشجاری: هدف شهرداری آستارا در لیگ دسته یک کشوری حفظ سهمیه است