مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 16:202020-10-01اقتصادي

کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار در لرستان با افزایش بازرسی ها


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش نظارت بر واحدهای کارگری استان موجب کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش نظارت بر واحدهای کارگری استان موجب کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار شد.

علی آشتاب امروز دهم مهرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی و اساسی ما صیانت از نیروی کار است تا فعالیت ها بهتر انجام شود و این مهم به صورت نظارت توسط کارشناسان انجام می شود، اظهار کرد: این نظارت ها به صورت بازرسی و ارزیابی بوده که بازرسان کار نیروها را از حیث ایمنی کار، حفاظت فنی و بهداشت کار در شرایط ایمنی مناسب مورد بررسی قرار می دهند.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور، تصریح کرد: در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا و صیانت از نیروی انسانی شاغل در واحدهای اقتصادی، تشدید بازرسی در کارگاه های مشمول قانون کار در دستور کار قرار گرفت و در شش ماهه نخست سال جاری توسط بازرسان کار این اداره کل 4 هزار و 391 مورد بازرسی از واحدهای کارگری استان انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تأکید بر اهمیت بازرسی کار و جایگاه ویژه بازرسان کار در تحقق آرمان ها و اهداف وزارت متبوع عنوان کرد: با برنامه ریزی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار در لرستان با افزایش بازرسی ها

کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار در لرستان با افزایش بازرسی ها