مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 15:152020-10-01اقتصادي

20 نانوایی متخلف خاش با کسر سهمیه یکماه آرد مواجه شدند


مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش سیستان و بلوچستان گفت: 20 واحد خبازی متخلف در این شهرستان به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی، عدم رعایت ساعت و کیفیت پخت نان با کسر سهمیه یکماهه آرد مواجه شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش سیستان و بلوچستان گفت: 20 واحد خبازی متخلف در این شهرستان به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی، عدم رعایت ساعت و کیفیت پخت نان با کسر سهمیه یکماهه آرد مواجه شدند.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا افزود: رعایت ساعات و کیفیت بخشیدن به پخت نان از مطالبات به حق مردم شهرستان خاش است که امیدواریم با ارائه تذکرات و آموزش های لازم بتوانند نان با کیفیتی را برای مصرف مردم عرضه کنند.

وی اظهار داشت: تشدید بازرسی ها و نظارت بر عملکرد واحد های صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار بوده و بر موضوع تامین به موقع کالا های اساسی مورد نیاز و قیمت گذاری کالاها تاکید جدی داریم.

اسماعیلی ادامه داد: تشکیل نشست های کمیسیون تنظیم بازار و کارگروه گندم، آرد و نان و اتخاذ تدابیر لازم برای کنترل بازار، استمرار فعالیت گشت های سیار با هدف نظارت محسوس بر بازار و برخورد با متخلفان و تشدید برخورد با احتکار و گران فروشی اصناف و خبازیهای متخلف از اولویت های مهم دولت به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 نانوایی متخلف خاش با کسر سهمیه یکماه آرد مواجه شدند

20 نانوایی متخلف خاش با کسر سهمیه یکماه آرد مواجه شدند