مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-01اجتماعي

جمعه شلوغ در راه شمال


روز گذشته شاهد ترافیکی سنگین در مسیرهای ورودی محورهای هراز، کندوان و سوادکوه بودیم که نشان می دهد جمعه شلوغی را پیش رو داریم.

- علیرضا قدمی درباره وضعیت محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران در مسیر شمال به صورت پرحجم  است.

وی افزود: روز گذشته شاهد ترافیکی سنگین در مسیرهای ورودی محورهای هراز، کندوان و سوادکوه بودیم که نشان می دهد جمعه شلوغی را پیش رو داریم.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای شمال آغاز شد و تا بامداد شنبه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: تردد انواع کامیون، کامیونت، تریلر به جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی ساعت 6 تا 24 امروز و جمعه 11 مهرماه امسال از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول به ممنوع بودن  تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز  اشاره کرد و افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه 11 مهرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 همان روز، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه شلوغ در راه شمال

جمعه شلوغ در راه شمال