مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-01اقتصادي

جزییات ثبت نام در سایت یارانه دستمزد


طرح «یارانه دستمزد» یکی از سیاست های اجرایی در بحث اشتغال و از ابزارهای دولت برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا است که متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه pyd.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، طرح یارانه دستمزد به عنوان یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال و کاهش هزینه‌های ایجاد اشتغال است که از سال گذشته به صورت آزمایشی در استان‌های ایلام، کردستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد عملیاتی شد.

هدف این طرح تحرک بخشی به ایجاد اشتغال در بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط و ایجاد بستر لازم برای اشتغال دانش‌آموختگان مقطع تحصیلی دیپلم و بالاتر، ارتقای مهارت، انتقال دانش و فناوری به بنگاه اقتصادی و ارتقای سطح تولید و سرمایه‌گذاری است.

البته پس از شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفندماه سال گذشته تاکنون، دولت در قالب سیاست‌های حمایتی و در قالب چهار ابزار حمایتی «پرداخت تسهیلات»، «بیمه بیکاری»، «مشوق بیمه کارفرمایی» و «یارانه دستمزد» به حمایت از کسب‌وکارها پرداخته است.

براساس آخرین آمار که از سوی «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شد با اجرای این طرح تا کنون 42 هزار شغل در سطح کشور ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام در سایت یارانه دستمزد

جزییات ثبت نام در سایت یارانه دستمزد