مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-01اقتصادي

توسعه به معنای اشتغال خرد و سفره های کوچک باید عملیاتی شود


راه خوشبخت کردن جامعه، بردن شادی به خانه ها و سفره های کوچک است در حقیقت توسعه به معنای اشتغال خرد و سفره های کوچک باید عملیاتی شود.

- ایسنا/مازندران سخنگوی دولت گفت: راه خوشبخت کردن جامعه، بردن شادی به خانه ها و سفره های کوچک است در حقیقت توسعه به معنای اشتغال خرد و سفره های کوچک باید عملیاتی شود.

علی ربیعی در مراسم بهره برداری از طرح اشتغال روستایی تولید آب آشامیدنی در تنکابن ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کارآفرینان عرصه تولید در شرایط سخت اقتصادی اطهار کرد: تلاش کارآفرینان و صاحبان صنایع و تولید برای ایجاد ارزش افزوده شایسته تقدیر است و باید قدر و کرامت این عزیزان حفظ شود.

وی دو ضرورت را نیاز جامعه امروز کشور برشمرد و تاکید کرد: امید به آینده و تلاش مواردی است لازمه توسعه کشور است حتی دشمنان نیز با تمرکز بر این دو موضوع زمینه های تلاش در جامعه و آثارش یعنی امید را هدف گرفتند.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه باید زیرساخت های زندگی مردم فراهم شود و این دیدگاه در دولت و صندوق کارآفرینی دنبال شده است، خاطرنشان کرد: راه خوشبخت کردن جامعه، بردن شادی به خانه ها و سفره های کوچک است در حقیقت توسعه به معنای اشتغال خرد و سفره های کوچک باید عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه به معنای اشتغال خرد و سفره های کوچک باید عملیاتی شود

توسعه به معنای اشتغال خرد و سفره های کوچک باید عملیاتی شود