مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-01سياسي

ایجاد گروه های علمی حل مساله با موضوع زن و خانواده در دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیل دارا، رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در اولین نشست معاونین امور بانوان و خانواده دانشگاه های تهران که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد گفت: - رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران بر ایجاد گروه های علمی حل مساله با دو موضوع زن و خانواده در دانشگاه های تهران تاکید کرد و این حرکت را در مسیر حل مشکلات مربوط به حوزه زنان و خانواده دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیل دارا، رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در اولین نشست معاونین امور بانوان و خانواده دانشگاه های تهران که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد گفت: خانواده به عنوان یک نهاد مهم و زن به عنوان یک کارگزار موثر در خانواده و جامعه، نقش موثری در شکل گیری جامعه مطلوب اسلامی دارند.

دارا افزود: با وقوع انقلاب اسلامی تحولی بنیادین در معرفی شان و جایگاه واقعی زن در جامعه صورت گرفته است که باید البته باید برای رساندن این شان به جایگاه مطلوبش تلاش نمود و این وظیفه بر عهده قشر تحصیلکرده و دانشگاهی است.

رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران بر ایجاد گرو های علمی حل مساله با دو موضوع زن و خانواده در دانشگاه های تهران تاکید کرد و این حرکت را در مسیر حل مشکلات مربوط به حوزه زنان و خانواده دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گروه های علمی حل مساله با موضوع زن و خانواده در دانشگاه ها

ایجاد گروه های علمی حل مساله با موضوع زن و خانواده در دانشگاه ها