مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:002020-10-01بين الملل

آمریکایی ها به نتیجه انتخابات 2020 بی اعتمادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نظرسنجی انجام شده از سوی پایگاه خبری هیل و موسسه سنجش افکار عمومی هریس ایکس گویای بی اعتمادی رای دهندگان هر دو حزب سیاسی آمریکا، - نظرسنجی ها حاکی از آن است که رای دهندگان جمهوریخواه و دموکرات، به یک اندازه درباره احتمال تخلف انتخاباتی و تاثیر عواملی، چون تقلب یا دخالت بیگانگان در تعیین نتیجه رقابت 2020 نگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نظرسنجی انجام شده از سوی پایگاه خبری هیل و موسسه سنجش افکار عمومی هریس ایکس گویای بی اعتمادی رای دهندگان هر دو حزب سیاسی آمریکا، به صحت نتایج انتخاباتی این کشور است.

37 درصد رای دهندگان جمهوریخواه از بابت احتمال وقوع تخلف انتخاباتی در رقابت 2020 ابراز نگرانی کرده اند حال آنکه 36 درصد از دموکرات ها نیز همین نظر را دارند.

این در حالی است که رای دهندگان مستقلی که هنوز بین انتخاب دو نامزد دموکرات یا جمهوریخواه مردد هستند حتی بیش از سایرین درباره صحت نتایج تردید دارند و شمار آنها به 40 درصد می رسد.

با این حال، ماهیت نگرانی طرفداران احزاب مختلف درباره تخلفات انتخاباتی متفاوت است.

برای مثال، دموکرات ها بیشتر نگران سرکوب حضور رای دهندگان و همچنین نفوذ بیگانگان در روند انتخابات هستند حال آنکه جمهوریخواهان، احتمال تقلب به ویژه در روند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها به نتیجه انتخابات 2020 بی اعتمادند

آمریکایی ها به نتیجه انتخابات 2020 بی اعتمادند