مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-01بين الملل

ترکیه و کرونا؛ محور مذاکرات امروز سران اروپا در بروکسل


کشورهای اروپایی امروز (پنج شنبه) نشستی ویژه در سطح سران کشورها و دولت های عضو اتحادیه اروپا در بروکسل، پایتخت بلژیک دارند.

این نشست قرار بود روزهای 24 و 25 ماه گذشته میلادی برگزار شود اما با مثبت شدن تست کرونای شارل میشل، - کشورهای اروپایی امروز (پنج شنبه) نشستی ویژه در سطح سران کشورها و دولت های عضو اتحادیه اروپا در بروکسل، پایتخت بلژیک دارند.

این نشست قرار بود روزهای 24 و 25 ماه گذشته میلادی برگزار شود اما با مثبت شدن تست کرونای شارل میشل، یکی از اعضای تیم کمیسیون اتحادیه اروپا این نشست به تعویق افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، سران 27 کشور عضو اتحادیه اروپا امروزو فردا موضوعات مهم و حساسی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد که در راس آننها تنش در شرق دریای مدیترانه بوده و قرار است در یک ضیافت شام به آن پرداخته شده و به این سوال پاسخ داده شود که آیا لازم است تحریم هایی علیه ترکیه به دلیل موضعگیری هایش نسبت به یونان و قبرس تعیین شوند یا خیر، با اینکه به نظر می رسد این سناریو بعید است اما شارل میشل، رییس شورای اروپا روز چهارشنبه تاکید کرد، تمامی گزینه ها در رابطه با تحریم ترکیه همچنان مطرح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه و کرونا؛ محور مذاکرات امروز سران اروپا در بروکسل

ترکیه و کرونا؛ محور مذاکرات امروز سران اروپا در بروکسل