مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-01سياسي

پنجشنبه های شهدایی/ شهید 18 ساله فارسی، مهمان 38 ساله کهکیلویه و بویراحمد


شجاعت و هوشمندی او در جبهه غرب زبانزد بود؛ مردم عین خوش و دشت عباس دلاوری های او را خوب به خاطر دارند، شهیدی که 38 سال است مهمان کهکیلویه و بویر احمد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهید سید غضنفر هاشمی پارسایی فرزند مرحوم سید عبدالمناف، متولد 1343، یکی از 19 شهید روستای مشایخ دشمن زیاری از توابع شهرستان ممسنی است که در 11 آبان 1361 در منطقه عین خوش، به فیض شهادت نائل آمد و در روستای آبرزگه شهرستان لنده کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شد.

مردم  روستای آبرزگه به رسم مهمان نوازی، همه ساله مراسم با شکوهی برای میهمان خود برگزار می کنند.

همرزمان شهید اصرار داشتند که سید غضنفر شهید شده است؛ اما نه سپاه پاسداران و نه ستاد جنگ گزارشی مبنی بر شهادت وی دریافت نکرده بودند و بعد از اینکه خبر زنده بودن پاسدار الماسی به اهالی لنده رسید و شهادت سید غضنفر تایید شد، مردم  روستای آبرزگه به رسم مهمان نوازی، همه ساله مراسم با شکوهی برای میهمان خود برگزار می کنند.

شهید سید غضنفر پارسایی بارها در مدارس روستا مورد تشویق قرار گرفت و کمک به محرومین و شرکت در فعالیت های جهادی، خصوصیت بارز اخلاقی وی بود، در کنار پدر و مادر برای خانواده زحمات فراوانی کشید و والدین شهید  تا لحظه مرگ، هر روز یاد این عزیز غریب خود را گرامی می داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه های شهدایی/ شهید 18 ساله فارسی، مهمان 38 ساله کهکیلویه و بویراحمد

پنجشنبه های شهدایی/ شهید 18 ساله فارسی، مهمان 38 ساله کهکیلویه و بویراحمد