مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-01اقتصادي

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت در بازار


استاندار قزوین بر برخورد جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت در بازار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ هدایت اله جمالی پور پیش از ظهر پنج شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: مشکلات اقتصادی امروز حاصل بی تدبیری و عدم مدیریت برخی مسئولان کشور است.

وی افزود: امروز به اندازه کافی کشور دارای ظرفیت های بزرگ است و نباید تمامی مشکلات کشور را بر گردن تحریم و دشمنان کشور انداخت.

جمالی پور عنوان کرد: نباید به دلیل ناتوانی در حل مشکلات اخیر تنها تحریم ها را بهانه خود قرار دهیم بلکه باید با استفاده ظرفیت های کشور و تکیه بر پتانسیل های نرم افزاری و سخت افزاری به دنبال رفع مشکلات باشیم.

وی ادامه داد: عده ای دراین بین نیز با سوءاستفاده از تحریم ها و مشکلات داخلی دنبال منافع خود و برهم زدن نظم و امنیت بازار هستند که باید به صورت قاطع با آن ها برخورد شود.

مقام عالی دولت در استان قزوین عنوان کرد: کوتاهی در برخورد با سودجویان دلیلی جز ناتوانی ندارد و اگر مدیری در این حوزه احساس ناتوانی می کند هرچه سریع تر استعفا دهد.

جمالی پور گفت: مردم در شرایط امروز از ما انتظار دارند در جایگاهی که قرار داریم پاسخگوی مشکلات امروز باشیم و نباید به گونه ای رفتار کنیم که مردم از تغییر و بهبود وضعیت ناامید و مأیوس شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت در بازار

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت در بازار