موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-01بين الملل

منابع عربی: «مشعل الأحمد» ولی عهد کویت می شود


برخی منابع عربی گزارش دادند که «مشعل الأحمد الجابر الصباح» نایب رییس گارد ملی کویت به عنوان ولی عهد جدید این کشور منصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع عربی گزارش دادند که مشعل الأحمد الجابر الصباح 80 ساله نایب رییس گارد ملی کویت به عنوان ولی عهد جدید این کشور منصوب شده و طی ساعات آینده خبر انتصاب وی رسما اعلام می شود.

وبگاه الخلیج الجدید به نقل از این منابع گزارش کرد که مشعل الاحمد و ناصر المحمد الأحمد الصباح نخست وزیر سابق کویت برای تصدی منصب ولی عهدی این کشور رقابت داشتند که در نهایت تعیین مشعل الأحمد برای این منصب قطعی شد.

بنابر این گزارش، گرچه ناصر المحمد در میان بسیاری از اعضای خاندان حاکم کویت از محبوبیت بالایی برخوردار است اما به دلیل وضعیت جسمانی و ادامه درمان بیماری او که از دو سال پیش به سرطان ریه مبتلا شده است، ترجیح داده شد که برای این منصب انتخاب نشود.

مشعل الأحمد که صباح الاحمد الصباح امیر فقید کویت را در سفر درمانی به آمریکا همراهی می کرد از نفوذ زیادی در خاندان حاکم این کشور برخوردار است.

مشعل پسر هفتم احمد الجابر الصباح است که مابین سال های 1921 و 1951 بر کویت حکومت می کرد و برادر ناتنی جابر الأحمد الصباح است که مابین سال های 1977 -2006 در کویت حکومت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع عربی: «مشعل الأحمد» ولی عهد کویت می شود

منابع عربی: «مشعل الأحمد» ولی عهد کویت می شود