مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-01بين الملل

مأرب یمن در آستانه آزادسازی؛ پیشروی نیروهای صنعاء در شمال شهر


نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یک گام دیگر به سمت شهر مأرب نزدیک شدند و با آزادی چند منطقه در شمال، منتظر دستورات فرماندهان برای ورود به شهر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، درگیری ها در اطراف شهر مأرب در مرکز یمن به عنوان اصلی ترین مرکز وابسته عناصر اخوانی الاصلاح (مهم ترین پیاده نظام دولت منصور هادی)  به لحظات سرنوشت سازی رسیده و به گفته منابع یمنی، چیزی تا ورود ارتش و کمیته های مردمی به این شهر نمانده است.

به نوشته وبگاه خبری گفته اند که دولت صنعاء یک گردان نیروهای ویژه جنگ شهری به اطراف مأرب اعزام کرده است تا در آزادسازی محله های شهر کمک کند و نیروهای دولت صنعاء آماده اعلام برنامه فرماندهان برای از میان برداشتن آخرین استحکامات دفاعی هستند.

علی رغم حضور وسیع عناصر دولت هادی و شبه نظامیان حزب الاصلاح در منطقه العلم و النظود در جبهه شمالی، اما نیروهای ارتش و کمیته های مردمی توانسته اند مناطق البضائع و الشهلا در شرق منطقه صافر را به کنترل خود در آورند.

عناصر دولت هادی نیز سمت مجبور شده اند  تا ضمن عقب نشینی در نزدیکی شهر استحکامات خود را دایر کنند.

در مقابل نیز منابع حاضر در شهر مأرب از اختلاف میان قبائل همسو با ائتلاف سعودی با شبه نظامیان دولت منصور هادی خبر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأرب یمن در آستانه آزادسازی؛ پیشروی نیروهای صنعاء در شمال شهر

مأرب یمن در آستانه آزادسازی؛ پیشروی نیروهای صنعاء در شمال شهر