مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-01اجتماعي

ابلاغیه ای درخصوص تعطیلی مدارس خوزستان دریافت نکرده ایم


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه مدارس خوزستان باز هستند، گفت: حضور دانش آموزان کاملا اختیاری است اما مدارس آماده ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان هستند و تاکنون در خصوص تعطیلی مدارس استان هیچ ابلاغیه ای دریافت نکرده ایم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه مدارس خوزستان باز هستند، گفت: حضور دانش آموزان کاملا اختیاری است اما مدارس آماده ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان هستند و تاکنون در خصوص تعطیلی مدارس استان هیچ ابلاغیه ای دریافت نکرده ایم.

کوروش مودت در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت فعالیت مدارس استان با توجه به قرمز شدن شرایط و اعمال تعطیلی ها و محدودیت های کرونایی در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: تعطیلی مدارس با ستاد ملی مدیریت کرونا است و تاکنون در این خصوص چیزی به ما اعلام نشده است.

مدارس استان اکنون با رعایت شیوه نامه های بهداشتی باز هستند و غیرحضوری کردن آموزش با تایید ستاد ملی کرونا و پس از آن تفویض این تصمیم به ستاد استانی، صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همه همکاران ما در مدارس حضور پیدا می کنند و اکنون مدارس باز هستند، بیان کرد: حضور دانش آموزان در برخی از مدارس مناطق روستایی، حاشیه ای و عشایری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی حدود 70 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغیه ای درخصوص تعطیلی مدارس خوزستان دریافت نکرده ایم

ابلاغیه ای درخصوص تعطیلی مدارس خوزستان دریافت نکرده ایم