مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-01اجتماعي

وقوع 90 فقره حریق در مراتع و جنگلهای اصفهان در سال جاری


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون 90 فقره حریق در مراتع و جنگل های استان اصفهان به وقوع پیوسته است.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون 543 هکتار از مراتع دچار حریق شده است، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 137 هکتار از جنگل های استان اصفهان طعمه چهار حریق شده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد 90 مورد حریق در استان اصفهان ثبت شده است که مورد اخیر آن وقوع حریق در مراتع سیبک شهرستان فریدونشهر به مساحت 5 هزار مترمربع بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان داشت: از ابتدای سال جاری، 86 فقره حریق در 405 هکتار از مراتع استان اصفهان به وقوع پیوست و بیشترین مناطق درگیر حریق شهرستانهای غرب و جنوب استان اصفهان بوده است.

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی حریق ها خطای انسانی توسط مرتع نشینان، دامداران و عشایر است، تصریح کرد: گردشگران، سوزاندن ته مانده های زمین های کشاورزی و گاهی هم اختلافات باعث ایجاد آتش سوزی های استان اصفهان است.

شیشه فروش با اشاره به اینکه بیشترین حریق به ترتیب در شهرستانهای سمیرم، فریدونشهر، فریدن، خوانسار، بویین میاندشت و چادگان به وقوع پیوست، بیان داشت: تا آخر مهرماه شرایط برای وقوع حریق مهیاست و شناسایی عرصه های اولویت دار و گشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 90 فقره حریق در مراتع و جنگلهای اصفهان در سال جاری

وقوع 90 فقره حریق در مراتع و جنگلهای اصفهان در سال جاری