مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-01اجتماعي

پیش بینی تندبادهای لحظه ای و رگبار خفیف باران در استان بوشهر


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای برخی نقاط استان بوشهر در ساعات آینده، تندبادهای لحظه ای و رگبار خفیف و پراکنده باران پیش بینی می شود.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که امروز و فردا غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، پدیده های غالب در سطح استان خواهند بود و در برخی ساعات بر سرعت جریانات جنوبی افزوده می شود.

وی اضافه کرد: امروز، طی ساعاتی احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی توأم با رعد و برق و تندبادهای لحظه ای و رگبار خفیف و پراکنده باران بر روی دریا و سواحل استان و برخی نقاط مرتفع شرقی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

مساعدی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد، در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی بر روی دریا و برخی نقاط مرتفع شرقی استان احتمال رشد ابر پیش بینی می شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا در استان 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تندبادهای لحظه ای و رگبار خفیف باران در استان بوشهر

پیش بینی تندبادهای لحظه ای و رگبار خفیف باران در استان بوشهر