مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-01فرهنگي

برگزاری دهه هنر جهت ایجاد روحیه شور و نشاط در جامعه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری دهه هنر در قالب 10 روز برنامه های متنوع هنری در سراسر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صابر سهرابی ظهر پنجشنبه با تشریح برنامه های دهه هنر، از فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان فارس نیز خبر داد.

وی با بیان اینکه برگزاری دهه هنر آخرین رویداد فرهنگی و هنری قرن است که به صورت جامع برگزار می شود، گفت: فضای رخوت را از جامعه بزداید.

سهرابی با اعلام اینکه دبیرخانه دهه هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تشکیل شده است، گفت: یکی از بخش های 10 گانه این برنامه، جشنواره داستان نویسی و داستانک است که به میزبانی لارستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری اینکه 10 شهرستان در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند، افزود: مراسم اختتامیه در آن شهرستان ها برگزار می شود که هدف از آن تمرکز زدایی است و بدین شکل، تبادل فرهنگی هم بین شهرستان ها روی خواهد داد تا با تجدید میثاق ها امیدواری شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه شهرستان ارسنجان، میزبان آثار هنرمندان خوشنویسی در دو رشته نسعلیق و شکسته نستعلیق است، اعلام کرد: نقاشی و فیلم نامه نویسی کوتاه بیشابور در کارزون، شعر در جهرم، عکس در مرودشت، بازیگری (تک بازیگر) در شهرستان اوز، گرافیک در داراب، نمایشنامه نویسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهه هنر جهت ایجاد روحیه شور و نشاط در جامعه

برگزاری دهه هنر جهت ایجاد روحیه شور و نشاط در جامعه