مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-01دانش

دانشگاه علمی کاربردی زمان اتمام دروس عملی را اعلام کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین امید، رییس دانشگاه علمی کاربردی گفت: در سال جاری نیمی از حاضران در آزمون سراسری کشور اقدام به انتخاب رشته کرده اند و این امر نشان می دهد که گرایش افراد به سمت آموزش های مهارتی افزایش یافته و تاکنون 95 هزار .

- رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: باید تا اواسط آبان ماه سال جاری تمام بخش های عملی دروس در دانشگاه ها به پایان رسیده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین امید، رییس دانشگاه علمی کاربردی گفت: در سال جاری نیمی از حاضران در آزمون سراسری کشور اقدام به انتخاب رشته کرده اند و این امر نشان می دهد که گرایش افراد به سمت آموزش های مهارتی افزایش یافته و تاکنون 95 هزار نفر در دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور ثبت نام داشته اند.

امید ادامه داد: در واقع هر ساله با وجود کاهش تعداد افراد شرکت کننده در آزمون سراسری، تعداد متقاضیان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی 10 تا 15 درصد افزایش یافته است، چراکه فارغ التحصیلان و دانش آموختگان این دانشگاه می توانند به سرعت جذب بازار کار شوند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه از 75 درصد دانش آموختگان این دانشگاه 40 درصد در مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی بکارگیری می شوند که این عدد در دانشگاه های نظری به رقم بسیار کمتری می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علمی کاربردی زمان اتمام دروس عملی را اعلام کرد

دانشگاه علمی کاربردی زمان اتمام دروس عملی را اعلام کرد