مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-01دانش

برگزاری آزمون صلاحیت بالینی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برای اولین بار آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان رشته پزشکی در مرکز آزمون صلاحیت بالینی این دانشگاه برگزار شد.

- بنا بر گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، جواد باذلی بیان کرد: تعداد 22 نفر دانشجوی رشته پزشکی شرایط شرکت در این آزمون را داشته اند و این آزمون از ساعت 8 صبح امروز در مرکز آزمون صلاحیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد.

وی اظهار کرد: این آزمون دارای 16 ایستگاه مهارتی بوده و دانشجویانی که در این آزمون نمره قبولی را کسب کنند می توانند فارغ التحصیل شده و وارد بازار کار شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: این مرکز یکی از استانداردترین مراکز صلاحیت بالینی در دانشگاه های علوم پزشکی منطقه است که به همت همکاران ما در حوزه های مختلف به ویژه معاونت آموزشی با اعتباری حدود 10 میلیارد تومان تجهیز و راه اندازی شده که امیدواریم سال ها در بحث آموزش و ارزیابی دانشجویان دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون دانشجویان برای شرکت در آزمون صلاحیت بالینی مجبور بودند به مرکز استان بروند، تصریح کرد: با توجه به نیاز دانشگاه به داشتن مرکز آزمون صلاحیت بالینی، عملیات احداث این مرکز از حدود اوایل سال 1398 در مکان بلااستفاده ای در طبقه پایین دانشکده پزشکی آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون صلاحیت بالینی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

برگزاری آزمون صلاحیت بالینی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد