مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-01بين الملل

تهدید دادستانی رژیم صهیونیستی به برکناری نتانیاهو


دادستان کل رژیم صهیونیستی تهدید کرد، در صورتی که نتانیاهو به حملات خود علیه مسؤولان اجرای قوانین و نیز سوءاستفاده از جایگاهش جهت مانع تراشی در روند محاکمه و رسیدگی به اتهامات فساد ادامه دهد، - دادستان کل رژیم صهیونیستی تهدید کرد، در صورتی که نتانیاهو به حملات خود علیه مسؤولان اجرای قوانین و نیز سوءاستفاده از جایگاهش جهت مانع تراشی در روند محاکمه و رسیدگی به اتهامات فساد ادامه دهد، او را برکنار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، آویخای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی در گفت وگو با روزنامه عبری زبان همشبحا وابسته به تندروهای یهودی، مخالفت قاطع خود را با هرگونه زد و بند با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم مبنی بر انزوای سیاسی او در مقابل مختومه اعلام شدن پرونده های قضایی اش اعلام کرده و گفت: نتانیاهو باید تا آخر محاکمه شود.

مندلبلیت در ادامه تهدید کرد در صورتی که نتانیاهو به حملات خود علیه مسؤولان مجری قوانین و نیز سوءاستفاده از جایگاهش جهت مانع تراشی در روند محاکمه و رسیدگی به اتهامات فساد ادامه دهد، او را برکنار می کند.

او افزود، احتمال اینکه اعلام شود نتانیاهو قادر به انجام مسؤولیت خود در پست نخست وزیری نیست، هنوز وجود دارد و این گزینه هنوز روی میز است و اگر او میان نتانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید دادستانی رژیم صهیونیستی به برکناری نتانیاهو

تهدید دادستانی رژیم صهیونیستی به برکناری نتانیاهو