مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-01پزشكي

بیمارستان شفت توانایی مقابله با موج بعدی کرونا را ندارد


فرماندار شفت به کمبودهای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان شفت توانایی مقابله با موج بعدی کرونا را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا ندارد، اظهار داشت: جای تعجب دارد که ریاست علوم پزشکی گیلان برای مشاهده وضعیت تأسف بار خدمات درمانی در این شهر حضور پیدا نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه سلامت شهروندان بر تأمین وضعیت معیشتی مردم در اولویت است، افزود: می دانیم که مردم چه شرایط سختی هستند اما انتظارات باید مطابق بر امکانات و بودجه تخصیص یافته باشد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی و صنعت رشد قابل توجه ای در شهرستان صورت گرفته است، تصریح کرد: تلاش ها برای سازمان دهی واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شفت ادامه دارد.

موسوی به انتقاد از وضعیت ساخت سازهای غیر مجاز در سطح شهر و روستای شفت پرداخت و خواستار ورود دادستان و مسؤولین نظارتی جهت تجاری صریح قانون در این رابطه شد.

18 درصدی جمعیت شفت سالمند هستند در ادامه سید مهدی سلیمانی رییس شبکه بهداشت و درمان شفت با بیان اینکه 12 درصد جمعیت استان گیلان سالمند هستند، گفت: این آمار در شهرستان شفت به بالای 18 درصد رسیده که نشان می دهد این شهر در وضعیت سالمندی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان شفت توانایی مقابله با موج بعدی کرونا را ندارد

بیمارستان شفت توانایی مقابله با موج بعدی کرونا را ندارد