مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-01بين الملل

سازمان حقوق بشری: جامعه بین الملل اسراییل را به خاطر تجاوزاتش بازخواست کند


مدیترانه تأکید کرد که از سوی جامعه بین الملل برای مقابله با تجاوزات صهیونیستها و پایان بخشیدن به سیاست فرار از مجازات این رژیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیدبان حقوق بشر اروپا-مدیترانه از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حقوق بشر در فلسطین انتقاد کرد.

این سازمان با انتشار بیانیه ای، درباره تجاوزات روزافزون اسراییل در حق سازمانهای حقوقی و مدافعان حقوق بشر در اراضی فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کرد.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از این سازمان گزارش داد، این اقدامات صهیونیستها در حالی صورت می گیرد که در جامعه بین الملل برای مقابله با این تجاوزات و پایان بخشیدن به سیاست فرار از مجازات، هیچ گونه تحرک جدی دیده نمی شود .

این سازمان خاطر نشان کرد که در چهل و پنجمین دور شورای حقوق بشر وابسته به سازمان ملل، به صورت مشترک با سازمان بین المللی حقوق بیانیه ای منتشر و در آن به نمونه هایی از تجاوزات صهیونیستها به مدافعان حقوق بشر در خاک فلسطین اشاره کرده است.

در این بیانیه تأکید شده که این سازمان و رامی عبده رییس آن و برخی از کارکنان، به صورت مستمر، در معرض اقدامات صهیونیستها قرار دارند که شامل ایجاد محدودیت کاری و رفت وآمد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حقوق بشری: جامعه بین الملل اسراییل را به خاطر تجاوزاتش بازخواست کند

سازمان حقوق بشری: جامعه بین الملل اسراییل را به خاطر تجاوزاتش بازخواست کند