مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-01اقتصادي

آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی بلند آفرودی


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز پروژه تولید نخستین خودرو SUV (شاسی بلند) آفرودی با نشان ایرانی در داخل کشور خبر داد.

- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز پروژه تولید نخستین خودرو SUV (شاسی بلند) آفرودی با نشان ایرانی در داخل کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سید جواد سلیمانی با تاکید بر استمرار و تداوم برنامه تحول گرایانه سایپا در سبد محصولات، افزود: پس از توقف عرضه و خروج پراید از خطوط تولید، گروه خودروسازی سایپا با عرضه فیس لیفت دو محصول فعلی کوییک و ساینا و محصول جدید شاهین در سال جاری گام بعدی تحول در سبد محصولات خود را برداشته است.

سلیمانی ادامه داد: در سال آینده نیز علاوه بر تولید و عرضه محصولی دیگر از پلتفرم SP100 که نخستین کراس اوور ایرانی به حساب می آید، تولید انبوه و عرضه یک خودرو جدید SUV (شاسی بلند) در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

وی افزود: از نیمه دوم سال جاری تا پایان سال آینده با ورود ساینا.

اس، کوییک.

اس، شاهین، کراس اوور پلتفرم SP100 و یک خودرو شاسی بلند به خانواده محصولات سایپا، تحولی اساسی در سبد محصولات این گروه خودروسازی ایجاد شده و تصویر ذهنی مشتریان عزیز و جامعه نسبت به سایپا تغییر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی بلند آفرودی

آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی بلند آفرودی