مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-01سياسي

عملکرد نامطلوب بخش خصوصی و دولت در حوزه گردشگری


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به غفلت از صنعت گردشگری در ایران، گفت: عملکرد بخش خصوصی و دولت در حوزه گردشگری نامطلوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کاظم دلخوش صبح پنجشنبه در نشست تخصصی فرصت های گردشگری گیلان در انزلی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر رفع وابستگی اقتصاد ایران به نفت، افزود: متأسفانه از این موضوع غافل شدیم در حالی که می توانستیم به سمت توسعه گردشگری گام برداریم.

وی با بیان اینکه امروز صنعت گردشگری حرف اول را در جهان می زند، گفت: ما تاکنون نتوانسته ایم از صنعت گردشگری ایران به خوبی برای درآمدزایی و رونق اقتصادی استفاده کنیم.

دلخوش با اشاره به واگذاری اختیارات دولت بر اساس سیاست های ابلاغی به بخش خصوصی، افزود: متأسفانه بخش خصوصی دچار اختلافات و مشکلات میان بخشی و برخی تصمیمات و اقدامات غلط بوده و عملکرد مطلوبی نداشته است.

وی با بیان اینکه امروز به جایگاه رسیده ایم که نه بخش خصوصی و نه دولتی عملکرد مناسبی از خود به نمایش نگذاشته اند، تصریح کرد: در این میان باید از ظرفیت مناطق استفاده شود وجود این مناطق سبب تبادل فرهنگی و ایجاد اشتغال و امنیت شده است.

دلخوش با تأکید بر اینکه توجه به صنعت گردشگری زمینه ایجاد تحول در اقتصاد کشور را فراهم می کند، ادامه داد: برای رسیدن به این تحول باید همه بخش های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نامطلوب بخش خصوصی و دولت در حوزه گردشگری

عملکرد نامطلوب بخش خصوصی و دولت در حوزه گردشگری