مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-01بين الملل

تحلیلگر عراقی: اتفاق اربیل، طرح آمریکا برای راندن الحشد الشعبی از شمال عراق است


یک روزنامه نگار و تحلیلگر عراقی در واکنش به حمله راکتی به یک پایگاه نظامی آمریکا در اربیل نوشت که این حمله، یک طرح آمریکایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چهارشنبه شب (دیشب) یک پایگاه نظامی آمریکا در اربیل (کردستان عراق) هدف حمله راکتی ناشناس قرار گرفت.

احمد عبد الساده نویسنده و روزنامه نگار عراقی در واکنش به این حمله نوشت که این اتفاق در اربیل با راکت هایی که از نینوی شلیک شده، یک طرح آمریکایی است.

عبدالساده در صفحه توئتیر خود تأکید کرد که هدف از این طرح، بهانه تراشی برای بیرون راندن نیروهای سازمان الحشد الشعبی از نینوی و سایر مناطق آزاد شده (در شمال عراق) است.

این تحلیلگر تأکید کرد که آمریکا با این طرح قصد دارد، سناریوی داعش را بار دیگر اجرایی کند.

توییت عبدالساده   این تحلیلگر عراقی مدعی شد که این طرح را مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با اخراج الحشد از فرودگاه بغداد و منطقه سبز آغاز کرده و اکنون دارد آن را ادامه می دهد.

عبدالساده همچنین نوشت، الکاظمی با بستن دفتر تشریفات الحشد در فرودگاه و تغییر فرمانده تیم حفاظت از منطقه سبز، این اقدام را انجام داد.

در همین ارتباط، فرماندهی الحشد در استان نینوی ضمن ابراز تعجب درباره واکنشهای عجولانه به این حمله راکتی و متهم کردن الحشد الشعبی، تأکید کرد، منطقه ای که موشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر عراقی: اتفاق اربیل، طرح آمریکا برای راندن الحشد الشعبی از شمال عراق است

تحلیلگر عراقی: اتفاق اربیل، طرح آمریکا برای راندن الحشد الشعبی از شمال عراق است