مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-01دانش

اربعین بازکننده فصل جدیدی در عرصه پژوهش


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: اربعین فصل جدیدی را در عرصه های مهم پژوهشی باز می کند و این واقعیت بزرگ تاریخی، اجتماعی و فرهنگی در واقع یک میدان پژوهشی وسیع است که دارای قابلیت بسیاری برای واکاوی پژوهشگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اربعین فصل جدیدی را در عرصه های مهم پژوهشی باز می کند و این واقعیت بزرگ تاریخی، اجتماعی و فرهنگی در واقع یک میدان پژوهشی وسیع است که دارای قابلیت بسیاری برای واکاوی پژوهشگران در ابعاد مختلف است.

غفاری در همایش ملی اربعین پژوهی که امروز (چهارشنبه) به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی که در ابعاد و وسعت جغرافیایی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی ملی به شمار می رود، نقش موثری در نگاه علمی به این رویداد تاریخی ارزشمند خواهد داشت.

وی افزود: محققان و پژوهشگران دانشگاه با واکاوی علمی این رویداد بزرگ می توانند ضمن دفاع علمی و پژوهشی از اربعین، با انتشار مقالات، رسالت اجتماعی و دینی خود را برای انتقال ارزش ها و فرهنگ عاشورای حسینی تحقق بخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین بازکننده فصل جدیدی در عرصه پژوهش

اربعین بازکننده فصل جدیدی در عرصه پژوهش