مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01سياسي

تشکیل تیم های قرآنی و انتخاب مربی برای آنها/ جشنواره تلاوت های مجلسی آغاز شد


دبیر جشنواره تلاوت های مجلسی از تشکیل تیم های قرآنی در این جشنواره با مربی گری اساتید بین المللی خبر داد و ویژگی های این طرح را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس اولین جلسه مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت های مجلسی در بخش قرائت بزرگسالان ویژه آقایان عصر نهمین روز از مهرماه 1399 در محل حسینیه خامس آل عباء و در جلسه محمد کاکاوند برگزار شد.

در این جلسه که به عنوان افتتاحیه بخش قرائت پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت مجلسی محسوب می گردد، جعفر فردی از قراء ممتاز و بین المللی به عنوان قاری افتخاری آیاتی را تلاوت کرد که مورد تشویق حاضران قرار گرفت و بعد از وی تعدادی از قراء حاضر و علاقه مند به حضور در جشنواره تلاوت کردند که اسامی آنان عبارت است از حمید شیخ زاده، مسعود خیری، محمد موسوی، سجاد پورنقی، داوود کریمی، یاسین حاجی زاده و تعدادی دیگر از شرکت کنندگان که بعد از اتمام تمامی تلاوت ها و جمع بندی آراء حاضرین و اساتید حاضر در جلسه آقایان محمد کاکاوند، جعفر فردی و داوود جعفری به عنوان هیئت نظارت، جناب آقای داوود کریمی توانست اکثریت آراء را خود اختصاص دهد.

باید مردم بهترین تلاوت ها را انتخاب کنند داوود جعفری دبیر پانزدهمین دوره جشنواره در گفت وگو با فارس در خصوص دور جدید جشنواره گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های قرآنی و انتخاب مربی برای آنها/ جشنواره تلاوت های مجلسی آغاز شد

تشکیل تیم های قرآنی و انتخاب مربی برای آنها/ جشنواره تلاوت های مجلسی آغاز شد