مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01سياسي

پیشنهاد مجلس برای تشکیل مجمع سهامداران حقیقی/ حقوقی ها همراهی کنند


پیشنهاد مجلس تشکیل مجمع سهامداران حقیقی برای ساماندهی بازار بورس است که لازم است شرکت های حقوقی بازار سرمایه هم در این زمینه همراهی کنند.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد مجلس تشکیل مجمع سهامداران حقیقی برای ساماندهی بازار بورس است که لازم است شرکت های حقوقی بازار سرمایه هم در این زمینه همراهی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح امروز(پنجشنبه) در نشست با نمایندگانی از شرکت های حقوقی بازار بورس در محل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکنون مجلس چهار جلسه در مورد بررسی وضعیت بازار بورس با بخش های مختلف اعم از بانک های دولتی، بانک های خصوصی، بخش حقوقی بازار بورس، بخش حقیقی بازار بورس، وزارت امور اقتصادی و دارایی و فعالان رسانه ای حقیقی بازار بورس برگزار کرده است.

وی بیان کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جلسات مفصلی برای بررسی بازار بورس برگزار کرده و رییس مجلس و بنده هم طی جلساتی این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به بحران اجتماعی که ممکن است از این جهت به وجود آید، ما یکسری پیشنهادات را به شورای عالی بورس ارائه کردیم و معتقدیم که مواردی چون قیمت مواد اولیه باید اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مجلس برای تشکیل مجمع سهامداران حقیقی/ حقوقی ها همراهی کنند

پیشنهاد مجلس برای تشکیل مجمع سهامداران حقیقی/ حقوقی ها همراهی کنند